150409

Så, då var det en dag till avklarad.
Jag har ingen aning om vad jag ska skriva, kände att det var längesen så jag tänkte skriva ett inlägg iallafall..

Det är segt att gå upp på morgonen nu när det är skola, man vill sova mycket längre, men man tar sig upp ändå. Första lektionen var music, vi skulle vara i små grupper och göra en egen låt, våran blir nog bra hopppas jag :) . Sen var det kemi, då skulle vi stå framför klassen och redovisa våra arbeten som vi har gjort.. usch, hatar sånt skit. Sen var det några andra tråkiga lektioner. Jag skulle vilja ha en vecka till med lov, eller flera veckor egentligen, det skulle väl alla vilja ha?

Idag måste jag försöka plugga, måste göra någonting klart iallafall. Jag har saker som inte har lämnats in, som skulle säkert ha varit inne för längesen, men de är väl mitt fel..
Nu börjar det bli mycket i skolan igen, kan ju inte hålla reda på allt.
Det skulle vara skönt att sova en stund också, är ganska trött. Men jag vill även hinna med att kolla på fotboll, herrarna spelar ikväll, men får se om det.

Det är nå fel på min dator eller vad det kan vara, för det går inte att kolla på klipp på youtube..?

Och jag fattar mig inte på hur man ändrar utseéndet på bloggen heller, kan någon lära mig hur man gör ? så man kan testa någon gång själv..

Men nu ska jag gå ut med hunden, vi hörs.


RoNjA . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0