Lax

Idag har jag vart med Amanda ett tag, vi gjorde inte så mycket, satt vid datorn för det mesta. Och idag åkte bror min till leksand med några kompisar över helgen, så jag ska nog ta över hans rum då, hehe :) . Senare på eftermiddagen åkte jag och föräldrarna till fagerviken och köpte lax och satt där vid ett bord och åt, ganska gott ändå.
Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra, kanske köra moppe en sväng men vet inte vart.. senare blir det kanske film, men vet inte riktigt hur det blir med det.

Imorgonkväll är jag ensam här hemma så då ska jag åka till efterlängtande Ida och hämta upp henne med mopeden så drar vi hem till mig och käkar och tittar på film och har det mysigt! puss på det ;*


Kommentarer
Postat av: Marina

snygga bilder duuuu! :D

nu har jag skrivet ett kort inägg snygging ;)

2009-08-07 @ 22:15:59
URL: http://marinablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0