Stockholm

I tisdags åkte jag, mamma, pappa, Janne & Kerstin till Stockholm över dagen :) . Vi gick runt på gamla stan och kollade lite och så åkte vi en båt som åkte runt och berättade vad som finns där, det var lite små mysigt ! Efter det gick vi till en kina restaurang och åt, inte så god mat tycker jag, så det blir nog inge mer sånt för mig.. Sen gick vi mot plattan och till en galleria och kollade lite i affärer, jag köpte underkläder. Sen gick vi och köpte mjukglass till mig och sen gick vi in på en bar och satt där ett tag, efter det gick vi till stationen igen och satt där och vänta på att bussen skulle komma. Det var en riktig trevlig dag i Stockholm, och jag bara älskar den staden! Nu kommer det bilder..

















Insane,












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0