Helgen

Godkväll alla bloggläsare!

Igår eftermiddag skjutsade jag Amanda till Tierp, vi åkte runt massa och pratade en stund med coola brudar! Sen släppte jag av henne vid stationen för hon skulle åka tåg till Uppsala.
Vid 6 tiden på kvällen åkte jag och hämtade Ida, när vi kom hem hit så käkade vi sen gick vi och spelade basket och bordpingis eller vad det nu heter, längesen man spelade det, men det gick bra! :) Sedan gick vi hem och glodde på filmer och sen lade vi oss i friggeboden.

Vi vakna vid 11 då gick vi upp och åt frukost vid tv:en och tittade på en film, sen åkte hon hem och jag började städa rummet, det behövdes verkligen! På kvällen blev det mat hos grannen, sen gick jag hem och glodde på tv ett tag. Och nu sitter jag här!

Bara en vecka kvar till skolan börjar också, aaaaahhhh! Vill inteeeee, och man börjar bli lite nervös också.

Hejdåååå, vi hörs.

Kommentarer
Postat av: amanda

börjar om två ;DD

2009-08-11 @ 19:10:12
URL: http://amandaamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0