Tisdag

Jag var och kollade på fotboll igår ju, bror min stod i mål. Dom vann med 4-1 mot töff, Rasmus var mycket bra :) . Efter fotbollen beställde vi hem mat från bennys.

Idag va jag & Ralle hemma själva på eftermiddagen, så då åkte vi till Tierp och köpte lite godis. Senare kom kusin Linda till oss och pratade och spelade kort med oss, jag ägde ut henne och då blev hon arg!
Vid åtta tiden ikväll gick jag ut och gick en timme ungefär, mycket skönt var det. Sen gick jag ner och duscha och sen hjälpte Ralle mig att koka och fixa min piercing. Och nyss spelade jag lite kort med mamma och nu sitter jag här. Trevligttrevligt.

Imorgon ska jag klippa mig, äntligen. Kanske kommer upp en bild senare på dagen. Och på kvällen ska jag kanske vara med Emma :) , som var längesen man umgicks med sist.

Jag kollade lite på gitarrer igår eller idag, eller när det var.. jag är rätt så sugen på en sån! Man kan ju inte spela bra, men det är roligt ändå, man lär sig väl så småningom också.

Nu ska jag läsa andra bloggar, heeejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0