16december09

Nu var det längesen jag skrev här igen.. antingen så har man inte tid eller så skjuter man upp det hela tiden.
Det har kommit snö, så nu är det cirka trettio centimeter kanske? ibland kan jag hata snö, men det kan även vara mysigt ibland. Att brottas och leka med vovven i snön är ju bara roligt! I helgen ska jag busa med Domie i snön och knäppa lite kort. Sen ska rummet städas inför julen också. Det är bara 7,5 dag kvar till julafton, hihi. Då blir det en tripp till Enköping.

Förr förra helgen var underbar. På fredagen åkte jag till Lovisa där jag umgicks med riktigt trevliga prickar. Vi gjorde pizzor, vi åt godis & läsk, sjöng singstar, spelade gitarr, ringde massa folk, pratade, skrattade och hade det super trevligt! Det måste verkligen göras om.
På lördagen åkte jag in till uppsala med Caroline & Amanda, alltid lika trevligt att träffa dom. Vi åt på max, sen tog vi stadsbussen till fyris och bowlade med ett par killar. Mycket trevlig kväll!
Söndagen följde jag med kusin Linda till Valbo, jag köpte en mysig tröja och ett diadem. Trevligt var även det.

Idag i skolan var det hygienprov, fick g+, stolt är jag. Efter det åkte jag hem, har ont i magen, mums. Men senare ska jag plugga näringslära, omprov imorgon.

Jag älskar vinnarlåten i idol; erik grönwall - higher.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0