23 december!

Dagen före julafton. Förmiddagen tillbringades med Amanda ute på Tierp, en bra vän det! Sen gick jag till mormor & morfar och leta efter hans glasögon som har försvunnit, letade överallt men dom hittades inte.. dom kommer nog fram snart iallafall.
Efter det vart det duschen och sedan gjordes det knäck med mamma.
Familjen Sturesson kom och åt tomtegröt, julskinka och massa annat gott nu på kvällen, dom åkte hem nyss. Plus att vi gav varandra ett par julklappar för skoj skull, jag fick skumtomtar och duschtvål, hehe.

Jag längtar som tusan till imorgon, att få åka till enköping och fira med släkten som man inte träffar så ofta, att få äta god mat och speciellt att få öppna alla sina julklappar, kan nog inte bli mer än underbart! Hoppas på en bra dag.
Justeeee, jag fick ett super gulligt julkort idag av min kära vän Ida, hihii.

Jag tror inte att jag hinner eller orkar att skriva imorgon..
så då säger jag; GOD JUL alla, ha en riktig bra dag! puss :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0