Mycket bra!

Jag är glaaaaaaaaad för tillfället, eller jag brukar vara glad oftast. Men just nu är jag det för att jag har fått hem min nya dator som jag har skickat efter, en stationär. Mycket bra, så nu har jag msn igen och allt funkar prima på den! Så nu ligger jag i sängen och kollar runt massa och pratar med marinaa & carolinee, hihiii.

Men.. julafton var härlig, lite annorlunda, men bra! Och fina klappar blev det, bl.a.. pengar, en ring, en kockkniv och lite annat smått o gott. Bilder kommer imorgon kanske.

I fredags åkte jag & amanda till caroline och umgicks, jag sov över. Tidigt på lördag morgon åkte vi tre in till uppsala och shoppa lite. Köpte en snygg plånbok som jag äääälskar nu. Trevligt hade jag!
Söndags blev det stan & bio med Ida, mycket trevligt!

Imorgon hoppas jag på att det blir valbo med the family, så man kanske kan köpa något till nyår då det blir fest!

Åh, jag älskar min dator och nu ska jag kolla på en skräckfilm, ensam.. men tur att man gillar skräck.

Hejdåå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0