Hej på er!

Nu var det ett tag sen igen man skrev. Jag vet att jag är dålig på att uppdatera, man orkar inte alltid.

Men det var avslutning & bal förra torsdagen, det gick super bra och vi hade roligt & trevligt :) . Mina ben skakade hur mycket som helst i kyrkan, men sen gick det över :) . Efter kyrkan gick vi alla till tp´s och åt god mat, fast efterrätten var inte så himla god. Efter det var det dans på möbeln, kusin spelade, dom var bra tyckte jag! :) Sen blev det kubb med några trevliga tjejor :) Bilder från kvällen kommer annan gång, orkar inte just nu. Men det blev helt klart en lyckad kväll/natt!

Dagen efter kom det massa folk hit eftersom jag slutade nian, en liten tradition sådär :) . Jag fick en ring, ett armband & två halsband, alla var jättefina! :)

I måndags följde jag med till Uppsala med Linda, Angelica, Gabbe & Axa :) . Det köptes genomskinligt nagellack, snoddar, hårnypor och en tjocktröja som jag älskar! :) . Trevlig dag.

I tisdags städade jag & bror friggeboden, fyfan vad dammigt det var. Men nu så är det skapligt rent så man kan sova där i sommar :) .

Igår på dagen gjorde jag inte mycket alls, på kvällen var jag, Linn & hundarna ute och gick en sväng, det blev mycket prat :) längesen man träffade henne! Sen vid 12 tiden på natten belv det en cykeltur med Ida och massa prat! :) 

Ikväll ska vi ( familjen ) till Linn och käka pizza och umgås, blir nog trevligt :) .
Och imorgon är det midsommar, först ringvallen och jobba lite, sen blir det fest! :)


Hade bra allihopa!
RonjaZetterström.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Bilden på bryggan: FY FAN VAD FIN! :O :D

<3

2009-06-18 @ 23:30:23
Postat av: Ronja

Tack så mycket Jenny! :DD <3

2009-06-19 @ 00:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0