Stockholm, konfirmation & färga hår

Nu var det längesen man skrev igen, men man orkar inte alltid.

Förra veckan på måndagen så åkte jag och klassen till Stockholm och var där hela dagen och vi skulle kolla på riksdaghuset och gå på ett muséum, och även gå på stan :) . Bussen var försenad till skolan så då kom vi försent till riksdaghuset också. Så dom som inte ville kolla där fick gå runt på stan istället, och det gjorde jag och Amanda :) . Sen gick vi och mötte några andra som vi gick på stan med :) . Vid tre åkte vi till tekniska musét och tittade på en 3D film där, stolarna rörde sig, haha! Efter det åkte vi hem med bussen, men det var en mycket trevlig dag! :D . Tog lite bilder gjorde jag också.


Caroline & Amanda :)

Gänget som jag gick med :)








I söndags kollade jag på Amandas och Jennys konfirmation :)<3 , och dom var jätte duktiga! :) . Efter kyrkan gick jag hem till Amanda och fikade och umgicks :) . På kvällen kom hon till mig och vi låg på studsmattan och knäppte massor med bilder och flummade, hahah :) . Det var en trevlig dag! :) .

Och idag behövde Amanda hjälp med att slinga håret, så då gick jag dit och gjorde det. Vi trodde att det skulle max ta att göra det på 1 och en halvtimme, men det tog fan hela tre timmar! Det var skit drygt, heheh. Men det vart skapligt bra tror jag.

Nu ska jag försöka att plugga, men vi höres och synes!
/ Rooonja.



Kommentarer
Postat av: ccc

bra ronja :D

och snygga bilder.. woho! haha :)<33

2009-06-03 @ 12:46:49
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/
Postat av: Johanna ♥

sv; haha tack (: prenumerera gärna på min blogg :D

2009-06-03 @ 15:36:43
URL: http://favouritechild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0