Varmt

Halloj!

Idag var det valloncup på ringvallen, även imorgon. Jag stod i kiosken med Jenny på förmiddagen, det gick väl bra :) . Sen gick jag runt lite och knäppte kort på spelare. Vid halv fyra åkte jag hem, då duschade jag Domi (hunden) med vattenslangen, det är ju så varmt ute nu! :) . Sen gick jag ut igen och solade någon timme, och det brukar jag aldrig göra, hehe. Så nu har jag faktiskt blivit lite brun :) .

Mamma & Pappa har varit gifta i 17 år idag så vi åkte in till uppsala vid sju tiden och åt på en restaurang och firade lite :) Jag beställde en plankstek, mumms! På vägen hem stannade vi vid vägen och köpte en glass också.





/ Ronja Zetterström.


Kommentarer
Postat av: :)

Grattis till dom! :D

2009-06-28 @ 23:06:26
Postat av: Kristin

Ida är grym på att laga plankstek! :) haha

2009-07-01 @ 13:03:21
URL: http://kriitan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0