Söndag

Det har vart en mkt slapp helg, jag har inte gjort något speciellt. Den har vart tråkig också.
Men igår ringde Linda ( kusin ) och frågade om jag & hunden ville följa med ut och gå, så då gjorde vi det. Hunden blev jätte lerig, hon rullade sig i koskit också! blä... så då fick jag & Linda duscha henne när vi kom hem, då blev hon fin igen :) .

Idag har jag vart själv några timmar, resten av familjen åkte till Stockholm och köpte en bil som bror ska ha . Så då bakade jag sockerkaka & kladdkaka, mumma. Jag har även pluggat, matteläxor behövdes göra. Andra arbeten behövdes också, men det får bli en annan dag. Jag har hunnit med att spela basket med bror också, jag förlora ganska stoooort en omgång, haha !




Är sååååååå sugen på en systemkamera ! :D





& jag älskar min vovve ! (a)



Nu ska jag nog gå och plugga lite matte igen, men ha en forsatt bra kväll !

/  Rz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0