Bra dag

Heejsan !
Det var ett par dagar sen man skrev här, tänkte skriva lite nu.
I alla fall så har det varit en ganska bra dag tkr jag ! :) Slappt i skolan och roligt på vissa lektioner, speciellt roligt på matten, ett gott skratt förlänger livet .
 
När jag kom hem så fikade jag och sedan gick jag ut med vovven, bra gullig hon :* . Sen bytte jag om snabbt till träningskläder och gick ut och sprang lite, väldigt sköönt. Måste passa på när det är bra väder ! :)
Sen blev det middag, och efter det blev det några övningar, sittups och några andra. Sen gick jag ner och tog en lång varm dusch. Nu måste jag försöka hålla det här, att träna !

Nu ska jag gå och plugga, måste verkligen, prov imorgon..
Men jag har vart duktig idag iaf.
Vi hörs !


R Z


Kommentarer
Postat av: Marina

du var en ängel på matten ronja! :D hahahah

2009-03-19 @ 21:07:31
URL: http://marinablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0