Muppsala

Oj, en vecka sen jag skrev här.. har inte orkat skriva någonting. Men nu ska man väl kunna hitta på lite :) .

I alla fall så har det vart helg, lite längesen men men. Då körde jag lite moppe och även tvättade den, det behövdes ! Jag åkte till Uppsala två dagar i rad :) . Fredagen åkte jag med mamma till gränby och lördagen åkte jag in själv. Det blev en mjukisbyxa, smycken, tröja och en basketboll som bror tvinga mig att köpa ! :) . Så nu är man nästan pank  :/ . Sen blev det inte mycket mer gjort den helgen.

Igår var det våffeldagen så då gick jag & familjen till mormor och åt :) Efter middagen åkte jag, mamma och mormor till Uppsala sjukhus och hälsade på morfar ett tag ! ..jag gillar inte sjukhus så mycket. Förhoppningsvis kommer han hem idag :) .

Idag då, först skola, tråkigt. Tog den senare bussen också. Jag lyssnade på musik för det mesta på hela dagen, bra skönt det ibland. Efter skolan åkte jag hem och fikade och sedan städade jag mitt rum, så nu är det fint igen :) . Nu snart måste jag gå och plugga biologi, prov imorgon -.- usch, gillar inte prov.


Höres, Roffe .

Kommentarer
Postat av: L

Tog en långpromis med din vän uppe till höger idag :) riktigt trevligt .

2009-03-27 @ 14:04:45
URL: http://lindaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0