Jobbigt!

Jag kände att det var dags att skriva lite, det var längesen man skrev här sist! Jag ska försöka att bättra mig, men det brukar bli annat än att skriva eller så har man bara inte lust.

Idag hade vi bara tre lektioner, dom va slappa. Sen var det dags med film med alla 8:or och 9:or, När mörkret faller.. tror den hette så. Den var helt okej faktiskt! Men några 8:or som satt bakom oss förstörde stämningen hela jävla tiden, jag hade verkligen lust att slå i fejset på dom och spöa ner dom, haha. Men så jävla jobbiga ungar!

I måndags tror jag de va så försvann all musik och många bilder på min skit mobil, fatta inte hur det hände.. så idag ville jag lägga in ny musik så man kan lyssna imorgon i skolan tänkte jag. Men då gick det inte.. :/ antingen är det fel på mobilen som jag tror det är, eller så är det fel på datorn.. jag blir galen!
Jag vill ha en ny mobil, ny dator, för den är seg och konstig. Plus att jag vill ha mer saker, det är mycket helt enkelt, men man ska ha pengar också!

Neej, nu tror jag att jag ska lägga mig så man kanske blir skapligt pigg imorgon. Men det kommer väl att ta tid innan man somnar, men men.

Godnatt folket !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0