En torsdag

Här sitter jag, framför dataskärmen och tuggar på mandarin - mums! Och jag känner att jag är svin trött, verkligen. Plus att jag har ont i magen och lite i halsen, great.

Idag så har man vart i skolan - restaurangen, väldigt seg dag har det varit. Vi fick hacka lök och självklart ska man skära sig, två gånger dessutom. Sen fick vi rulla köttbullar,.. sista timmen hade vi teori med redskap. Sen åkte jag hem och nästan på direkten var det bara ut och köra bil, det gick väldigt bra, jag är stolt (a). Efter åkturen var det dax för middag, sen satte jag mig här och ändrade menyn till andra sidan som ni kanske har märkt? sen gick jag hem till Amanda och var dryg där med hennes lillesyrra, vi kollade på mammas pojkar också. haha, dryga mammor.. Men så har min dag sett ut iallafall.

jag bjuder på en vinterbild på mig, haha.


Kommentarer
Postat av: Ida

haha, de där kommer jag ihåg

2009-11-15 @ 18:46:07
Postat av: ronja

haha, de får vi göra om i vinter! :D

2009-11-16 @ 15:09:34
Postat av: Ida

hell no!

2009-11-24 @ 08:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0