Fredag den trettonde

Jag vart hemma från skolan idag med, fyy.
Mamma & pappa åkte iväg ett tag idag och när dom kom hem igen så låg mamma ibak i bilen.. hon har jäkligt ont i ryggen, hon kan knappt gå. Det kanske är ryggskott, stackarn. Otursdagen vettni.

Så idag har jag bara vilat, och hjälpt mamma lite, eftersom hon ligger i sängen och kan knappt röra sig. Egentligen skulle jag på utvecklingssamtal på eftermiddagen, men vi ringde och sa ifrån det istället.
Ikväll blir det idol och gurka, morötter och dipp - mums. Sen kanske en film efter det.

Det var ju sista dagen i varmköket idag, men jag var ju inte där. Nästa vecka blir det kallkök, hoppas det är roligt!

Nu finns det inget mer att säga tror ja, jag skriver säkert imorgon också och då kommer det förmodligen en bild på nyfärgade håret. Puuusss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0