yes

Nu är det slut med lov och skolan har börjat, fyy vad jag längtar till sommarlovet nu! Och jag har inte fått mina pengar för oktober månad än, jag har hittat en kofta som jag vill ha och jag måste köpa ett par byxor, jag blir galeeen. Det sägs att det har blivit något fel med överföringen.

Man kanske ska berätta lite om dagen nu.. skolan var helt okej, satt i datorsalen cirka tre timmar på morgonen och letade fakta om Yersinia enterocolitica (bakterie), efter det bild och sist engelska. Rasmus var snäll och hämta mig i skolan när jag slutade. När jag kom hem låg körtillståndspapper på bordet - yeeees, äntligen! Då var det bara ut och köra med mamma, jag fick köra mycket idag och det gick suveränt. Efter det gick jag till Clara och busade lite, bra gullig hon, iallafall vissa stunder. Jag ska vara barnvakt åt henne nästa lördag, det går nog bra skulle jag tro.

Imorgon blir det köket på restaurangen igen, fast utan Camilla - inte kul.
Nu ska jag gå och läsa ur boken som jag måste på svenskan, om jag orkar rättare sagt.
Pussss,

The calling - wherever you will go, jag gillar den starkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0