091015

Just nu halvligger jag i sängen nere i brors rum med täcket på mig och lånar hans underbara dator och lyssnar på bra musik. Anledningen för att jag gör det är att jag ville sitta vid msn. Jag gör det nästan aldrig längre, eftersom det inte fungerar på min dator fortfaramde.. & det suger. Måste hitta en person snart som kanske kan fixa det.

Åååhh, jag vill ha massa pengar, köpa massa grejer. Som till exempel; ny mobil, ny dator, massa kläder, en gitarr, och massa mer, haha! (y) Men det skulle verkligen behövas, först på listan som måste köpas är iallafall mobil, dator och kläder.

Vill in till stan och köpa mössa till vintern som har kommit och ett par byxor, eller fler. Men förmodligen på lovet, näst nästa vecka åker jag in, med mamma också. Sen måste jag åka in en gång till och köpa lite julklppar, för det är faktikst inte så långt kvar dit!

Men iallafall, det har inte hänt så mycket dom senaste dagarna, tror jag. Men idag var det varmkök som gällde, vi hackade och skalade grönsaker & rotfrukter hela dagen, men det har varit lite roligt ändå. Imorgon blir det att laga lite mat där.

Nu har jag fått skriva av mig lite, och bror vill sitta vid sin dator nu. Så nu ska jag gå upp och kolla på gossip girl.
Hejdå folket, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: caroliine

jag saknar dig <3

2009-10-16 @ 21:24:34
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/
Postat av: Linda

Alltid alltid alltid ;)

2009-10-18 @ 15:02:56
Postat av: Markan

tack ronjis! :)<3

2009-10-21 @ 22:57:45
URL: http://marinablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0