femteseptember09

Dålig uppdatering, men det får ni leva med.

Nu har det gått 3 hela veckor utav skolan, det går framåt till nästa sommarlov, längtar som satan.
Men i torsdags var det servering på restaurangen igen (jag går som sagt HR) och då fick jag ha läkarbordet + ett till. Alla kommer ju en efter en också, det kan bli lite virrigt i skallen, men det gick bra ändå.

Igår fick jag vara hovmästare på serveringen, fick bestämma lite saker och sådär. Det var rätt så kul :>, men det var för lite gäster tycker jag. När jag kom hem gjorde jag inget speciellt, slappade bara. Och det blev en tidig kväll, var hur trött som helst, man somnade ju här vid datorn.

Idag då, jag gick upp vid ett tiden, gick och duschade. Sen blev det mat, efter ett tag så blev det en sväng med mopeden också, det var ett tag sen. När jag kom in ringde jag till Amanda en snabbis som är i karlstad hos sin Anton just nu :), hon kommer hem imorgon igen.
Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra. Resten av familjen ska åka till några andra och äta mat och umgås, men jag tror inte att jag har lust med det. Det blir kanske en hemmakväll ensam, det är skönt det med, eller så hittar jag på något senare. Jag ska ringa till Amanda senare också.

Nu har jag inget mer att skriva, pusss.


Kommentarer
Postat av: caroliine

då tycker jag vi gör det! :D

och du är söt! <3

2009-09-14 @ 08:42:56
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0