Tidig morgon

Det blev en tidig morgon för mig idag kan man ju säga, jag gick upp när klockan visade 09.02. Då klädde jag på mig och gick ut med min kära hund. När jag kom in igen hade mamma & pappa kommit hem redan. Men sen åt jag frukost och satte mig här. Vem vet, jag kommer kanske somna på soffan någon gång idag.

Det var en trevlig dag/kväll igår med Ida :). Vi kollade på två filmer, spelade basket två gånger, en gång i mörker, liiite svårt vare. Vi åt tacos, vi låg även på asfalten och kollade på stjärnorna på himlen - riktigt fint, hehe. Det var längesen man skrattade sådär mycket som vi gjorde! ;>

Man ska kanske försöka att byta design och utseénde på bloggen senare idag, har tröttnat på det jag har nu. Men vi får se om jag orkar med det.

Ha en riktigt bra söndag, kraaam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0