Bildbomb

Här sitter jag och käkar After Eight & Polly och lyssnar på härlig musik, jag var nyss i tierp och käka hamburgare med broder.
Ja.. det var fullt upp förra helgen. Fredags var det 70 års kalas, lördags tjejkväll med Amanda, Caroline & Marina och söndags var jag med Amanda. Så jag hade mycket roligt och trevligt hela helgen! Tjejkvällen lär göras om.
I måndags blev det valbo med bror efter skolan, jag hittade en tröja - super skön. Och jag kollade även på en stor tavla, eller man säger väl en ram.. men en sån ska jag köpa framöver och sätta dit massa minnesbilder och hänga upp i mitt rum. Blir nog bra de.

Ikväll ska jag försöka skriva klart diktuppsatsen, och kolla igenom bilder, sen blir det förmodligen film.

Morgondagen vill jag tillbringa med caroline, kanske någon mer, men vi får se hur det blir. På söndag hoppas jag att jag kan åka till Ida, längesen sist. Då får man nog en trevlig biltur hem också, heheh!
Men nu kommer det en bildbomb från helgen.


Kusins katt

Mormor - 70 år








Tröjan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0