musik är bra

det var en trevlig kväll/natt igår. först tierp, sen till månkarbo.. inte så kul där, men det dög. man somna vid fyra tiden inatt, så idag är man lite trött. det blev inget med Ida, vi båda var inte så taggade just idag. det får bli annan dag helt enkelt. och denna helg har gått otroligt fort, den bara försvann känns det som.

just nu sitter man här och dunkar musik, caroline har fått mig att lyssna på en annan sorts musik som jag trodde inte var riktigt min smak, men det är rätt så bra ändå. och den blir säkert bättre också. musik är fina grejer det!
senare ska jag göra klart diktuppsatsen, om man orkar.. sen blir det förmodligen tv eller film.

jag funderar på om man ska åka in till stan efter skolan imorgon, köpa present/er till polare, så det är klart. och kolla runt lite i affärer. behöver ny väska också, men vi får se hur det blir med den saken..

jag har lessnat på designen, lär göra om den snart.
men nu måste jag gå och kissa, sen hänga tvätt.
ronjazetterström.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0