Uppsala

Usch, vad trött jag är. Skulle egentligen behöva lägga mig nu, så är man troligtvis pigg imorgon. men inte då..
Skolan var ganska rolig idag och man skrattar i stort sett hela tiden med den klassen, ja man får ju sina skrattanfall då och då. På idrotten blev det badminton och pingis, super kul! jag gillar min klass väldigt mycket.
Efter skolan drog jag och camilla in till stan och shoppa loss, mycket trevligt! Det blev en ny väska, en mascara och present till Ida för min del, så nu är det tomt i den stora plånboken igen. Men allt behövdes så det är ju bra.

Imorgon kanske det blir gävle med bror, måste köpa present till mamma som fyller på torsdag. Men det återstår att se. Måste köpa present till Amanda också.

Jag trodde att engelskaböckerna låg i skolan, men såg nu att dom låg framför mig. Så måste plugga senare ikväll.
Men nu ska jag gå till andra datorn och föra över massa filer in på min.
Så vi hörs,
ronjazetterström.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0