20 januari

veckorna ska gå snabbare och helgerna saktare fram till sommarlovet nu. Vill ha sommar nu tack.

Det har inte hänt något speciellt under denna vecka hittills. Igår hjälpte jag bror med hans rum, han köpte ny säng och lite annat, super skön säng. Så nu ska jag få hans gamla säng tror jag.
Bror ska operera sig imorgon, ta bort halsmandlarna.. det går nog fint det!

Jag har fått reda på praktikplats. Ska vara på Cajsa`s kök i uppsala, ingen aning var det ligger? Ska vara där v.9 - 11 iaf, hoppas det blir kul!

Nu ska jag försöka att byta datorbord i mitt rum, sen blir det duschen och sen stryka serveringskläderna.

Jag ska försöka skriva imorgon också.. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0