2010

... konstigt det känns att skriva 2010 helt plötsligt, det känns som det ska vara 09 fortfarande.

nyår.. ja det blev som det blev. Det började hos Caroline på förfest och middag med underbara flickor, vi hade roligt och trevligt. Resten av kvällen/natten åkte jag runt i en bil på tierp med några, och 12 slaget firades utanför lidl, haha! Men det var väl helt okej ändå, men hoppas på ett bättre nyår i år!

Alla fyra dagarna det här året har jag gjort ingenting känns det som, eller jag har inte gjort något. Jag har mest legat i sängen vid datorn och kollat på massa film och sånt. Det var ju otroligt skönt för den stunden, men nu måste jag rycka upp mig och göra roliga saker av dom dagarna som är kvar på lovet! Jag har några saker som jag vill göra iaf..

Idag har jag grattat morfar som fyller 78 år. Sen har jag möblerat om och städat lite i rummet mitt, så nu är det rätt så fint igen. Och grattis till Carro som blir 17 år idag!

Nu blir det en liten bildbomb från jul och nyår! först blire julafton..
men vi hörs, puss! 
 

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0