Glass

Sitter och äter bananas splitt, mums! längesen man åt en glass.

Igår var jag med Amanda, vi tittade på hockey i tierp, och det blev en vinst med 6-2. Sen glodde vi på film. Jag kommer sakna henne massor när hon flyttar i sommar, det kommer bli en jobbig dag! Men det är bara att åka och hälsa på na ofta. <3

Idag var det skola, tråkigt för det mesta! På väg till bussen ville nästan alla få ner mig i snön, men det gick inte. så då blev jag mullad istället! Dom ska få igen.

Ikväll blir det att plugga till prov och ta de lugnt.
aja, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihhiih, gulliplutt :D ska snömulla dig sen ngn dag;)<3

2010-01-25 @ 15:53:47
Postat av: - Linda

beviset ligger på min blogg...

2010-01-27 @ 14:59:16
URL: http://lindaeriksson.blogg.se/
Postat av: Linda

sv: vadå fejk?? :S har en till bild men den orkar jag inte lägga ut nu. kan få se senare nångång... gärna fejk????

2010-01-27 @ 16:27:36
Postat av: c

jag älskar dig ronja! <3

2010-01-27 @ 19:03:41
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0