4 juli

nu är jag hemma, helgen har vart bra. igår åkte jag och mathias in till uppsala för att shoppa och gå på bio, eclipse. filmen var verkligen bra, jag gillar dom. man fick med sig en tröja och mascara hem. på kvällen kom amanda och anton hit en sväng, pratade och umgicks. jag har saknat henne. får väl se när hon åker igen. sen åkte jag och älskling hem till honom och sov.

pappa kom och hämtade mig halv 11 imorse, vi åkte till ullfors för att kolla på valloncupen när små ungar spelar, men jag åkte hem efter en timme igen, så himla varmt!

så nu vet jag inte vad jag ska hitta på hela dagen och kvällen.. det blir nog bara att ta de lugnt. återstår att se.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0