17 juni

tisdagkvällen blev bra, det spelades kortspel, kubb och vi prata massor. det var verkligen roligt att umgås med dom, längesedan sist.

igårkväll åkte jag, älskling, sten, emelie och jocke till bergstäcktet. det var bara älskling och jocke som bada. jag och emelie stod och knäppte massa kort istället. sen åkte jag och matte hem till mig och sov i friggeboden, mysigt att sova där ute.

vi gick upp vid 8 tiden för älskling skulle åka iväg och jobba. sen började jag städa lite och kollade på några avsnitt av oth, efter det gick jag ut på en promenad i solskenet.
ikväll blir det att städa lite till, duscha, måla naglarna och ringa ett samtal till en vän. det blir förmodligen oth också. så ser nog min kväll ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0