20 juni

dagen och kvällen igår med älskling blev lyckad. maten var super god och bion var bra och rolig, den är nog värd att se. när vi kom hem åkte vi till affärn och köpte lite godsaker. sen hyrde vi en film på teven som var verkligen sorgsen, jag grät som en tok på slutet, men den var absolut bra.

vi vakna vid 12 tiden, gick upp och åt frukost. efter ett tag skjutsade matte hem mig och där var kusin angelika och gabbe på besök, trevligttrevligt. älskling åkte hem efter en stund och jag gick till datorn och slappade resten av denna dag.

eftersom det är en jättestor bild brist här på min blogg så kommer det några bilder från onsdags när vi var vid bergstäcktet!

 

JAG ÄLSKAR MIN MATHIAS ASPIUS

Du gör mig lycklig.

<3

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0