21 juni

älskling sov hos mig inatt, han åkte tidigt för att jobba. jag gick och sov igen, gick upp vid 2 tiden. sen vid 6 tiden gick jag och mamma till kusin simon för att gratta honom eftersom han fyller år idag! efter det åkte jag på fotboll och kollade på sista halvleken, ullfors vann med 8-2 mot örbyhus. kom hem runt nio och satte mig här och kollade efter en ny mobil som jag vill ha, jag tror att jag har hittat en.. men det tar ett tag innan jag beställer. just nu pratar jag med grabbarna på skype, dom bara pratar om det irreterande spelet.. men snart ska jag kolla på one tree hill.

imorgon ska jag iväg och jobba ungefär 6 timmar, börjar 10. men det blir nog rätt så lugnt där.

Kommentarer
Postat av: caroline

bra bloggning här nu ;d <3

2010-06-22 @ 19:44:39
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0