Sommarlov

Äntligen sommarlov, så himlans skönt! Det enda som suger är vädret, bara regn. Men vi får hoppas på att det blir bättre snart.

Igår jobbade jag några timmar på ett bröllop, fick diska hela tiden, även hjälpa till lite. Det var helt okej faktiskt, bra att tjäna lite pengar. Kom hem runt 10 på kvällen och då gick jag över till grannen och tog en kortrunda.

Direkt när jag vakna idag gick jag till bästa Amanda för att säga hejdå.. hon flyttade till leksand nu idag. Jag kommer sakna henne otroligt mycket, det kommer bli tomt här hemma utan henne. Vi kommer inte kunna vara så mycket som vi brukar, inte mycket alls. Men jag kommer definitivt att åka upp och hälsa på! Man har massa bra och roliga minnen med henne, hon är en underbar vän. Det kommer bli svårt att vara utan henne här hemma tror jag, men hon kommer få det bra där också, det vet jag.

Sen åkte jag till kusin Niklas och firade honom eftersom han fyllde år igår. Efter det har jag bara tagit det lugnt. Jag har även skaffat skype, för älsklings skull, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0