11 maj

Helgen var bra, den spenderades mest med älskling, men även ett gäng andra människor. Lördags åkte han och jag till uppsala och gick på bio, Iron man 2, den var faktiskt bra. Söndag morgon åkte han hem. Och jag har smittat honom så han är sjuk nu, stackarn. Jag saknar honom.

Idag var det matteprov. Jag trodde att det skulle gå skit, men det gick bättre än förväntat. Men man vet aldrig hur resultatet blir ändå. Sen tog jag och camilla en varsin mjukglass och satt ute i solen, efter det åkte jag hem.

Imorgon är det slutprov i näringslära, det känns som det blir ett jobbigt prov. Jag funderar på att åka in till stan efter skolan, ensam. Det kan vara skönt det med ibland. Men vi får se med den saken.
Sista skoldagen imorgon för denna vecka också, gud vad skönt med långhelg!

Snart ska jag gå till bästa grannen och plugga med henne. Jag kommer sakna henne så otroligt mycket nu i sommar och tiden efter den också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0