4 maj

igårkväll kom älskling en stund, alltid kul att träffa honom. nu ska vi försöka att inte träffas tills fredag då han ska komma till mig och vara här hela helgen. Jag älskar honom otroligt mycket!

Det var nationella i engelska idag, gick inte alls bra.. får se hur allt slutar. blä. Efter skolan gick jag till Hair Corner där amanda färgade håret, det blev snyggt! sen åkte vi hem, och nu håller jag på och bakar bullar med mor min. Ikväll blir det att plugga näringslära och kolla på One Tree Hill.

Puss.


Kommentarer
Postat av: L

haha tack så mkt gumman ^^ Gör ont nu! Kan inte ens ligga på det örat! <3

2010-05-04 @ 18:43:20
URL: http://linnnsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0