Tisdag, 25 maj

Snart sommarlov, inte långt kvar.

Helgen var bra, älskling kom på lördagkvällen och var kvar till söndagkväll. På söndagen åkte vi iväg till Emelie en sväng och gratta henne! Sen spöa mathias mig i monopol.

Igår städade jag friggeboden, helt själv. Det var verkligen drygt att flytta alla grejer som var där inne. Men nu är det fint där igen. Tänkte att jag ska sova där i helgen, det blir nog bra.

Idag hade jag engelska NP speak, det gick väl helt okej. Sen fick vi lyssna på någon föreläsning om alkohol och droger i typ tre timmar, jobbigt. När jag kom hem började jag packa, sen duscha, sen dammsög jag. Och nu snart ska jag börja plugga om livsmedelshygien, prov imorgon. Och sen åker jag till älskling och sover där, mys!

Tack & hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0