18 nov

Idag är det onsdag den 18 november 2009, tiden går faktiskt fort! Snart så har man gått en termin redan. Och man trivs fruktansvärt bra i klassen.

hmm.. i måndags tog jag svinsprutan och nu har man ont i armen då. Igår var det skola, har inte varit där på typ en vecka. Men det var kul att träffa alla igen och man hade roligt hela dagen, heheh. Idag var det först massa redovisningar om bakterier, jag redovisade också - nöjd! Sen blev det att leka med lera, jag gjorde två fula ljuslyktor, hahaha. Sen engelska och där var det chill, och sen hem och chilla.

Imorgon blir det första dagen i kallköket, ska nog bli kul. Efter kanske det blir in till stan en snabbis. På fredag blir det först restaurangen(skolan) sen utvecklingssamtal och sist 20 års fest! :)

Jag har hittat en mobil som jag vill ha, med toutch(stavfel?) men den är grymt snygg!



Kommentarer
Postat av: Markan

tack! hahah jag är alldeles hård runt om där jag tog sprutan xD <3

2009-11-19 @ 11:47:00
URL: http://marinablom.blogg.se/
Postat av: Markan

taack ronja!:D<3

2009-11-20 @ 18:10:02
URL: http://marinablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0