tjenamors

Åh, jag har kollat på vinterbilder nu. Jag brukar inte gilla vintern värst mycket, men nu vill jag ha vinter bara för att fota fina bilder och busa med älsklinghunden i snön :). Jag har gjort om bakgrunden på bloggen lite snabbt, ska göra om mer senare något tag framöver. Jag har inte vart i skolan denna vecka än, har stannat hemma och vart sjuk, just nu har jag ont i magen - finte.. men imorgon ska jag dra mig till skolan.

I fredags färgade Amanda mitt hår, mörk brun nästan svart. Men det blev bra, bild kommer annan gång. Lördags åkte jag och bror in till valbo, jag hittade inga byxor, men en kofta köpte jag.

Senare ikväll ska jag stryka mina jobbkläder som jag har i restaurangen, och sen blir det bonde söker fru.
Åh, imorgon vill jag köra bil, hoppas! heheh.

Men nu har jag inget mer att skriva, ska försöka skriva imorgon också.
hörrni, hade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0