Hola

Igår var dagen slapp i skolan, lekte lite lekar och kasta flygplan på varann. Det var lite smått roligt :) Och nu är det påsklov ! :D kommer bli skönt att få vara ledig ett tag :) .

Idag vakna jag runt elva, då gick jag upp och duschade och fixade mig. Sen körde jag moppe till Linn och var med henne och hennes kille ett tag :) vi gjorde cheescake och lite annat smått. Runt klockan fyra åkte jag därifrån och åkte lite i ullfors och sedan hem igen. Det var skönt att åka moppe i det här vädret :) . När jag kom hem åt jag god mat och sen gick jag och bror och spelade basket, jag förlorade alla tre gånger..
Ikväll ska jag nog kolla på en film och kanske baka nånting, mer vet jag inte.

Nu ska jag gå och dammsuga.. vi hörs.

Rz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0