Godkväll

Hej på er alla, tänkte skriva ett inlägg nu, evigheter sen ju.

Den 6:e juli, alltså för en vecka sen så åkte jag in till Uppsala med Ida :) vi gick på stan ett tag, jag köpte tre filmer och två tröjor från ginatricot. Sen gick vi till filmstaden och kollade på baksmällan, den var hur bra som helst. Man skrattade nästan hela filmen, älskar den! Sen tog vi bussen hem till mig och kollade på en skräckfilm, efter den skjutsade jag hem henne :) .

Den 10:e (fredag) följde jag med bror och mamma in till Gävle, bror gjorde körkortsprov & han klara det, grattis till han!

I lördagskväll kom moster och den familjen hit och käka tacos, super gott, det var så längesen man åt det. Efter det blev det björnbärspaj.

Igår blev det en moppedag med Lizette och David :). Åkte in till Tierp och käka på bennys och körde massa på guppen vid högbergs, haha. Sen blev det en mjukglass efter det. När vi körde hem så regna det som fan, så blev dyngsur. Då satt vi på altanen och spela lite kort och prata, när det blev uppehåll så körde vi lite igen :) .

Idag har jag ändrat lite på bloggen, syns kanske inte än.. Sen åkte jag en stund till Linda och spela kort med några. Ikväll har jag ingen aning vad det blir, kanske tv eller film, skönt det med.

Hare bra, vi hörs!
RonjaZetterström.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0