Sjuk..

Sjuuuuuuukt längesen man skrev här, man bara skjuter upp det hela tiden..
Men iallafall, jag är förskyld, ont i huvudet, halsen ja ni vet allt de där. Och det kan vara väldigt jobbigt!

Tänkte berätta lite vad som hände i lördags. Först åkte jag och kollade på fotboll, ullfors vann, men det var ingen intressant match. Sen åkte jag hem och fixa mig, sedan tog jag bussen in till uppsala med Ida och var på kulturnatten. Först kollade vi på bio, kommer inte ihåg vad filmen heter, men den handlade typ om nazister och sånt. Egentligen inte min smak, men den var helt okej! Sen blev det att festa och träffa massa olika människor och ha det super trevligt! ;> När man kom till Tierp blev det en hamburgare på bennys, sen åkte man hem och sov. Men det blev en trevlig lördag!

I söndags blev det bara en vilodag, gjorde inte något speciellt.

Igår(måndag) var jag med Amanda, det var ett bra tag sist. Men vi pluggade och kollade på filmer sen vi var små, haha, mycket roligt!

Idag har jag städat lite snabbt, snart blir det att kolla på idol, sen ska jag väl duscha och plugga lite tror jag.

Ja.. det var mina dagar hitills. Pusshej!


Min bebis ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0