24 augusti

ja.. skolan har börjat på allvar igen. går nu i tvåan, men känns fortfarande som en etta. det är långa dagar också, jag slutar vid fyra tiden i tre dagar, rätt så drygt. jag fick börja i varmköket på restaurangen, blir kvar där nu i fem veckor framåt ( fast bara två dagar i veckan ). man längtar mest till serveringen, men långt dit. men det är iallafall helt okej i skolan, lite tråkigt att sommarlovet är slut bara, den rann fort iväg! men man har såklart bra minnen från sommaren 2010.

min bror åkte utomlands inatt också, han kommer hem om cirka en vecka igen. gud så härligt, sol och bad hela dagarna, skönt hotell och massa drinkar, mys! jag kommer nog börja sakna honom om ett par dagar, men tiden går nog fort.

nej, nu ska jag gå och sova. vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0