6 december

torsdagkvällen blev bättre. älskling och jag gjorde små söta tomtar som tog ungefär tre timmar att göra. efter det kollade vi på film och gick sedan och la oss.
i fredags var jag bara hemma och kollade på idol, jag och mamma hämtade sedan upp bror, pappa och älskling på en fest. och i lördags var jag och mathias hemma själva hos mig, vi gjorde en hemgjord pizza och kolla på film, vi baka även lite kakor. igår övningskörde jag med mamma, inte så mycket mer hände den dagen.
och idag var det servering som gällde, det gick faktiskt bra! och nu tänkte jag plugga lite, så vi hörs.


Kommentarer
Postat av: c

men söööta :D

2010-12-07 @ 21:54:24
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0