9 december

I tisdags var det 9 månader för mig och mathias, gud så jag älskar honom! han kom hit på kvällen och myste med mig. igår åkte jag till stan efter skolan, köpte klart julklapparna och även leggings och tjocktröja till mig. så nu är pengarna nästan slut igen..
och idag var det nationella prov i matten, gick helt okej faktiskt, känns så iaf. efter det gick vi till restaurangen och hade som vanligt där, alltså servera. resten av dagen består av städning i hela huset, dusch och ikväll kommer älskling!
imorgon ska jag och klassen till skärplinge och servera på novellfesten, hoppas det går bra. sen på kvällen kommer förhoppningsvis tjejerna hit! men nu ska jag gå och börja städa lite, pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0