internet

äntligen har jag internet, har inte haft det sen söndags.. jobbigt läge. så därför jag inte har kunnat skriva något på ett tag.

men i lördags var det ingen bra fest, det vart inte så mycket. stanna hemma hos camilla med några och spela kort hela kvällen typ. sen blev man så jävla förbannad på kvällen/natten också.. blev lite bråk, åhhh. men blev kvar hos camilla över natten.

måndags började praktiken på cajsas kök, så jag har varit där tre dagar nu, ska fortsätta där i tre veckor. men det är helt okej, det är väl oftast roligt, beror på vad man får göra. det tar nästan död på mig också, är helt slut när man kommer hem och ont överallt.

ojoj, nu måste jag gå.. ska till tierp till en trevlig prick.
hejdå!

Kommentarer
Postat av: caroline

hihi ja det är skönt :) men saknar eeer massa <3<3

2010-03-04 @ 10:53:10
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/
Postat av: caroline

hihi ja det är skönt :) men saknar eeer massa <3<3

2010-03-04 @ 10:53:39
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0