Lördag

Äntligen helg igen, veckorna går grymt fort nu för tiden.

I torsdags och igår var det köket i skolan igen, skönt att vara tillbaka. Efter skolan igår kom mamma och hämta mig, vi åkte och handla lite sen gick jag in på polishuset och hämta ut mitt pass för att kunna åka till Tallin :), mindre än en vecka kvar nu. Senare på kvällen åkte jag till Mathias och umgicks en stund med han, stoffe, sten och emelie. Sen gick jag vidare till Marina och var med henne, caroline och madde. Jag och carro tog 1 bussen hem till mig, sen sussa vi gott!

Senare idag, om nån timme kanske.. då kommer Camilla till mig, vi ska äta god mat, tjocka i oss godis, kolla på filmer och bara slappa och umgås. Det kommer nog bli en helt perfekt kväll!

Nu måste jag börja fixa lite, vi hörs!
Mathias <3


Blev en liten bild på älsklingshunden.


Kommentarer
Postat av: caroline

gör jag ju jämt ;)

pusssssssss

2010-03-27 @ 20:24:02
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/
Postat av: jempa

jag tänker sno eran hund! så himla söt och go :D <3

2010-04-11 @ 16:29:36
URL: http://jennytygesen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0