25 september

förlåt för dålig uppdatering, men ibland bryr man sig inte om bloggen.

igår efter skolan åkte jag hem till Mathias. vi och hans familj åkte till brorsans och åt där, sen hem och glodde på film och hade det mysigt! När vi vakna imorse gick vi upp och åt frukost sen ut till garaget och jag kolla på när älskling meka på sin bil. efter ett tag åkte jag hem. gud vad jag älskar honom!

ikväll drar jag till vännen Ida och umgås med folk, det kommer bli en trevlig kväll med mat, godis, guitar hero och massa annat!

och jag saknar min amanda, väldigt mycket! det är tomt utan henne här hemma.

vi hörs.




Kommentarer
Postat av: Marina

hahhaha, den andra bilden var ju grym :D

2010-09-25 @ 23:18:03
URL: http://marinablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0