8 september

dagarna och livet rullar på i stort sett som vanligt.
i lördags åkte jag med mathias och hans familj till en biltävling där bilarna körde i en sandhög! det var faktiskt ganska kul att titta på. sen på kvällen kom älskling hit och sov kvar.
i söndags jobbade jag hela dagen, helt okej. kommer förmodligen fortsätta jobba varanan söndag nu.
igår(tisdag) åkte jag till älskling på kvällen eftersom vi firade 6 månader och dom har verkligen varit bäst! men vi ska fira det bättre på lördag då vi åker in till uppsala och kollar på bio, sen till mig och sover här!
men idag åkte jag själv in till stan efter skolan och köpte mig en tunika och lite annat smått. på bussen hem träffade jag på Emma, riktigt längesen man träffa henne sist så det var riktigt trevligt!
och imorgon följer Ida förhoppningsvis med mig hem efter skolan, mycket trevligt.

nu ska jag gå till tven och vänta tills Idol ska börja, hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0