6 januari 2011

nyår var bra, var som sagt vid mathias stuga och hade trevligt. men året kunde börja bättre.. direkt när jag vakna på nyårsdagen var jag sjuk, mådde inte alls bra. jag är fortfarande det, men nu är det bara hostning som pågår. men har även ont i ryggen, riktigt ont gör det ibland.
igår (onsdag) jobbade jag, 6.5 timme. ganska drygt, men fint med pengar. efter det åkte jag till älskling och åt god mat och umgicks.

nu sitter jag hos mathias och "lanar" , men får se om vi hittar på något annat sen också. och imorgon åker vi till åland en tur med hans familj också. sen på kvällen blir det kanske fest, om vi känner för det. annars blir det bara mys eftersom vi firar 10 månader imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0