12 januari

jag vill tatuera mig, nuu. jag kollade på massa bilder nyss och hittade en fin text, men rasmus ska rita lite åt mig så får se hur det blir! jag vill ha på så många ställen, men man kan ju inte ha överdrivet många. jag vill nog helst ha på handleden, skuldran, kanske nacken och vaden.

amanda kom hem i måndags från jvm med bronsmedalj, glad för hennes skull! så vi tog en fika med marina också och planerade lite inför leksandresan. tisdagen blev lugn, jag gjorde några biskvier på kvällningen. och igår började skolan igen, servering första dagen, det gick kanon. idag var jag ledig, jobbade lite med projektet annars har jag tagit det lugnt bara. men nu blir det några avsnitt av oth tror jag!




jag fick en liten överraskning av älskling igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0