Systemkamera!

Gud vad skönt det är med påsklov :D härligt väder är det också :) men det är inte lika fint idag, men det kanske kommer.

Iallafall, igår åkte jag in till Uppsala med familjen, ville egentligen inte följa med men bror tvinga mig :) . Först åkte vi till Biltema, där vart det lite grejor till bilarna. Sen åt vi på Max sen for vi till IKEA och det är skit stort nu ju. Där blev det också handlat, en stor hylla till datarummet, massa glas och andra porslin och lite annat smått. Sen åkte vi till Elgiganten, jag skulle bara titta på en systemkamera, men till slut köpte mamma & pappa en till mig :DD typ en för tidig present kan man säga :) . Sen åkte vi och handlade lite mat och sen hem igen :) .
När vi kom hem så fixade jag kameran, sen gick jag och broder och spelade basket och fotade lite :) .


En sån fick jag :DD



Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske hitta på något med nån, skulle va kul =) men vi får se.
Jag kanske slänger in ett till inlägg senare, men vi hörs.


Ronja



Kommentarer
Postat av: L

Inte bara såg, ni rörde den också :P det märkte vi nog :)

2009-04-07 @ 22:25:02
URL: http://lindaeriksson.blogg.se/
Postat av: Marina

tack desamma! :)

GLAD PÅSK!

2009-04-10 @ 02:09:57
URL: http://marinablom.blogg.se/
Postat av: L

Anna-Lena sa nej! till potatis annars hade du haft samma chans. om det var de du menade .

2009-04-14 @ 17:22:20
Postat av: Anonym

Anna-Lena sa nej till potatis när jag frågade! Annars hade du haft samma chans, om det var det du menade..

2009-04-14 @ 17:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0